torstai 24. tammikuuta 2013

TYTTÖmäinen katumus

Steam, Steam, Steam. Sinä ja sinun Työviikon turmio-alennuksesi.
Totesin jälleen, että on aivan liian helppoa ostaa Steamista pelejä. Kun kerran olet syöttänyt tietosi Steamiin, se muistaa ne joka kerta sisäänkirjautuessasi. Olet vain kahden klikkauksen päässä haalimasta itsellesi pelejä kuin Roope Ankka kultaa konsanaan. ...huono vertaus, Roope ei laittaisi rahaansa tämmöiseen turhanpäiväisyyteen.


Tänään Steamin alennuksia katsellessani minuun iski tyttöpöpö. Sellainen pinkki ja posliini -virus, joka mössöttää aivosi haluamaan parisuhteita ja rakkautta ja nostalgiaa. Yhtä nopeasti kuin se tulikin, virus lähti; katumus iski päälle noin kolme sekuntia ostosten maksun varmistuksen jälkeen. Voi luoja. Mitä minä menin tekemään?

Mitäkö ostin?

LEGO Lord of the Rings. Tämä hävettää näistä kahdesta pelistä vähemmän. Olen ikuinen LotR-fanityttö, eikä tämä Legomaisuudellaan saanut minua kääntymään kannoillani. En oikein osaa vielä suhtautua tähän peliin. Pitäisikö minun olla todella lapsenmielinen pelatakseni tätä vai onko peli oikeasti hyvä? To be continued...



MUTTA SITTEN.
Toki, Sims on kiva pelisarja. Kuitenkin tunnen suunnatonta häpeää sanoessani tämän ääneen: Ostin Sims 3 + Showtime -setin.

Simsit on taas näitä perinteisesti tyttöpeleihin liitettäviä pelejä ja ehkä juuri se onkin se syy, mikä minua häiritsee. Tykkään kuitenkin luoda hahmoja ja sisustaa ja kehitellä mitä älyttömimpiä juonenkäänteitä... ehkä, jos kuitenkin, olen syvällä sisimmässäni tyttömäinen tyttö. GASP.

Kyllä, tulette siis tulevaisuudessa kuulemaan näistäkin harhaostoksista, joskaan tuskin yhtä paljon kuin Batmanista tai Dotasta, elämäni suoloista. Miksi, miksi, miksi...

0 kommenttia :

Blogger Template by Clairvo